6 Aralık 2012 Perşembe

Hafıza oyunu

Efe oturmayı seven bi çocuk değil( hangisi severki zaten...). Hele ki hafıza oyunu gibi konsantre olmayı gerektiren ve belli kurala göre kartları açması gereken bi oyun için daha küçük bence. Baya bi zaman önce unnado.com sitesinden tethys markasının oyun kartlarını almıştım.  Henüz 1yaşında araç kartlarını ve ikili tamamlama kartlarını tükettiğimiz için hafıza kartlarına geçiş yapmak istedim. Maalesef  önüne koyduğum kartların hepsini açmaya başladı, sabretmek ona göre değil çünkü. Bir kaç gün sonra farkettimki Efe, açılır kapanır pencereli kitabındaki hafıza sayfasını yapıyor. Hem de benim direktifim olmadan.
Ben de bu sevimli kartlara pencere yapmaya karar verdim. Böylece oynayabilirdi.
Gerçekten de işe yaradı. Sabah kahvaltısını ederken mama sandalyesinde gayet güzel buldu kartların eşini. Sıkılınca da" anne uyusun onlar" deyip kapattı pencereleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder