3 Aralık 2012 Pazartesi

Mutfakta Efe oyalamaca

Soruyorlar : Evde napıosun sen bu çocukla? 
Her zaman oyalayacak birşey buluyorum bulmaya çalışıyorum. Bu magnet puzzle oyuncağı aldığımda Efe 16 aylıktı. 8 farklı kostümü karakter var ve her karakter baş, gövde, ayaklar olmak üzere 3 parçadan oluşuyor. Hem farklı giysileri öğreniyorlar hem de puzzle olarak doğru parçalara birleştirmeyi.
Önce bu sevimli insanları tanıttım anlattım ona. İlk ilgisini çeken kızılderili oldu. Çıkardığı sesleri taklit edip anlatmaya çalıştım. Sonra kıyafetleri hakkında konuştum. Buzdolabının üzerine koyduğum zaman ise hiç ilgilenmedi. Birkaç gün sonra masasının üzerine yaydım ve günün sonunda artık hepsini doğru parça ile birleştiriyordu.
Son 3 aydır buzdolabının üzerinde duruyor magnetler. Hepsini dağınık koymuştum 3 gün önce. Mutfağapeşimden her gelişinde 2 tane karakteri tamamlayıp geri gidiyor. Hatta geçenlerde annem yanlış koymuş bir parçasını Efe düzeltti:)
Hayal gücünü de katmaya başladı. Elinde su bardağı bi bakıyorsun Efe kovboyu ıslatıyor  bazen de yemek yediriyor. Bunları yaparken gülüyor , bayılıyorum. Ne yaptığını sorduğumda gayet güzel türkçesiyle cevap veriyor oğlum: Efe kovboya yemek yediriyor. Efe kızılderiliyi ıslatıyor.
Genelde oyuncaklarımızı Zekids Mağazası'ndan seçiyorum. Bunuda oradan almıştım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder