4 Ocak 2013 Cuma

Alerjili Efe'ye bez ve krem seçimi

Doğdu doğalı alerjili bizim Efe'miz... Sadece süt alerjisi değil, cilt hassasiyeti de var. Kimi bebekler pişik kremine bile ihtiyaç duymazken, ben sadece Huggies gold serisi bebek bezi ve mustela vitamin barrier cream kullandım. Genelde " aman canım, sen öyle alıştırmışındır üstüne fazla düşmüşündür" gibi tepkilere karşılaşsam da ÖYLE DEĞİL!
Defalarca değiştirdik bebek bezimizi sonunda Huggies Gold sorun çıkartmayan tek bez markası oldu. Ve her alt değişiminde mustela kremimizi sürdüm halen daha sürüyorum. Biraz pahalı Türkiye'de bu krem. İmkanı olanlar Fransa'dan getirebilirler. Gayet ucuz orada.
İçeriğinde paraben yok en önemlisi. Pahalı diye defalarca değiştim kremi ama sonunda zararlı çıkan ben oldum. Çünkü deneyip işime yaramayan kremleri arkadaşlara dağıtırken, eczaneden gidip yeni bir kutu mustela almak zorunda kaldım. Huggies ise, zaman zaman unnado.com sitesinde indirime giriyor üstelik kargo bedava.
Umuyorum tuvalet eğitimini başardığımızda bu masraflar bitecek:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder