29 Ocak 2013 Salı

Efe'nin E'si

Ne zamandır Efe'ye makas kullanabileceği bir çalışma düşünüyordum. Kırtasiyede bu bıçaksız kağıt makaslarına rastladım. Gönül rahatlığıyla eline verebileceğim bir makas. Bu sıralar E harfine takılmış durumda. Belki adından dolayı. Nerede E görse ısrarla bize de gösteriyor. Ben de önce ona müsvette şekilde makas kullandırdım. Sonra da muntazam şekilde mavi kartona çizdiğim E harfini kestim. Bir kez daha anladımki, Efe işin yapılış sürecini izlemeyi daha çok seviyor. Sanki ben çocuk o anne:)
Elimdeki bir kitaptan bu fil figürünü de kestim. Neyseki fili harfe yapıştırma işlemini gerçekleştirdi. Nereye isterse yapıştırabilecemizi söyledim. O ise, magnet puzzle ile buzdolabına tutturmayı tercih etti. Akşam olup babasına ısrarla gösterdiği zaman anlıyorum ki, beni dinlemez görünüyor ama dinliyor ve kaydediyor. Yaptıklarımızı başkalarına gösterme kısmında ben çok mutlu oluyorum. Koca gün içinde kısa süreli de olsa yararlı birşeyler yapmanın rahatlığını yaşıyorum.
Şablonları isteyen olursa, blogun izleyici kısmına tıklayıp izleyici olun ve zehtuaga@gmail.com adresine mail atın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder