25 Ocak 2013 Cuma

Efe'nin gerçek gitarı

Çocuklar çok çabuk sıkılır oyun ve oyuncaklardan. Ama bazıları vardır ki, torunlarınıza kalabilecek sağlamlıktadır. Bu yüzden Efe'ye oyuncak seçerken ahşap olmasına özen gösteriyorum. Fiyatları genelde plastik olanlara göre daha pahalı. Ama kesinlikle daha sağlıklı!
Evdeki oyun ve oyuncaklar içinde hiç saklama gereği duymadığım, hiç sıkılmadan oynanan belli başlıları var. Bu gitar da onlardan biri. Day&night oyunundan sonra bir de bu vardı elimizde bu hafta. Aslında uzun zamandır oynuyor bununla Efe. Hatta kendisinin seçtiği ilk oyuncak. Aldığımda 16 aylıktı. Geçtiğimiz yaz Nivokido'ya yolumuz çok düştü. Daha önce söylediğim gibi her oyuncağın açılmış kutusu mevcut. Efe'nin çok ilgisini çekti bu gitar. Halbuki evde bir tane vardı. Öyleyse neydi değişik olan?
Çünkü bu tam anlamıyla gerçek bir gitar. Çıkardığı sesler, akordu vs. Herşeyiyle gerçek bir gitar. Bir de eline aldığında ahşabın verdiği o gerçeklik hissi herhalde. Kullanılan boya sağlığa zararlı değil. İçimiz rahat etsin yani. Oyuncağın markası Sevi Trudi. İtalyanmış kendileri. Ben Nivokidodan başka yerde görmedim.
Efe'ye bunu aldığım gün, o kadar sevindi ki, gitarını elinde tutabilmek adına bebek arabasından hiç inmedi. Bu Efe için görülmüş şey değil! Ve yol boyunca gördüğümüz bütün çocuklar annelerine bizim gitarı gösterdiler ısrarla:) Bir çoğu da sordu nereden aldığımızı.
Bir de askısı olsa çok iyi olacakmış ama ben ona da geçici bir çözüm buldum. Boynuna asıp hem dönüp dansediyor hem de gitarını çalıyor. Efe'yi mutlu görmek beni daha çok mutlu ediyor!
incelemek isteyenler için Sevi'nin internet sitesi:

http://www.sevi.com/en/prodotti/Sevi-Toys/line/Musical+Instruments/82012.html





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder