7 Şubat 2013 Perşembe

Tık tık tık buyrun buyrun:)

Bu ahşap puzzle artık başka birşey oldu Efe için. Tilkinin kapısını çalıyor, tık tık tık. Kim o? Buyrun buyrun. Selaaam Efe geldi.
Bunlar Efe'nin ağzından dökülenler. Puzzle aşamasını geçti artık resimlerle hayal dünyasında geziyor. Zaten çok severek almıştım bu ahşap yapbozu. Djeco markasının resimlerine fikirlerine zaten hayranım. Bir de bu ahşap oyuncak üç katmandan oluşuyor. Genelden detaya gidiyor. En dışında ağacın yaprakları, bir altında evin odaları ve yaşayan hayvanların aileleri bulunuyor. En alt katmanda ise her hayvandan bir tane yatağına yatmış şekilde. İki yaş ve üstü için olsa da bir buçuk yaşında rahatlıkla yapılabilecek bir oyun. Çocuk oyunu tamamlayamasa bile konuşabileceğiniz çok ayrıntı var üzerinde. Tavsiyem, önce resimleri çocuğa hikayeleştirmeniz. Dil gelişimi açısından önemli bence. Sonrasında anlattığınız hikaye üzerinden soru cevap yaparsanız çocuğunuzu da konuşması için teşvik edersiniz.
Efe artık her odaya kendi bir hikaye uyduruyor. Hayvanları yerlerine yatırıyor. Banyo yapıyorlar, oyun oynuyorlar, salıncakta sallanıyorlar. Şimdi için, tüketmiş olsak ta, mama sandalyesinde önüne koyduğum zaman 10 dakika kazanıyorum:)
Tabi ki her Djeco oyuncak gibi bunu da zekidsten aldım. Stokta var mı bilmiyorum. Ama bunun bir de tavşanların evi olan bir versiyonu var. Piyasada hem ahşap hem de böyle detaya inen katmanlı puzzle görmedim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder