17 Mayıs 2013 Cuma

Yaz geldi, balkon keyfi

Efe'nin öyle aman aman ilgisi olmadı kaydıraklara, park oyuncaklarına. Karınca sevmek, çiçeklere konuşmak, kedileri kovalamak için bol bol Fenerbahçe Parkı'na gidiyoruz. Doğayı sevmesi hoşuma gidiyor. Ortak zevklerle birşeyler yapmak, paylaşmak çok keyifli oluyor. Geçen yaz ilgilenememiştim balkonumla, ama bu yaz Efe'nin de katkılarıyla tekrar düzenledik balkonumuzu. Boş kalmış saksılarımıza bauhausdan çiçekler aldık önce. Ertesi günü balkona eski bir çarşafı serdim ve başladık çalışmaya. Çoğu toprağı Efe koydu saksılara. Ve günümüz banyoda bitti:) Tam anlamıyla çamur olduk çünkü. Ertesi günü temizlik kısmı ve tekstilleri yerleştirme kısmı başladı.
Uzun zamandır da kum havuzu arıyordum Efe'ye ama genelde pahalı geliyordu almak için. Dün tesadüfen Migros'ta bu kum havuzunu gördüm indirime girmişti. 60 TL'ye aldım:)
Mothercareden 10 kiloluk kumu 13 TL'ye aldım. Kendimce hesaplı bir alışveriş yaptım. Şimdi merak ediyorum balkonumuz ne hale gelecek?









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder